6 månader

6 månader

Ledsen...

Idag är vi jätte ledsna här hemma. Simon dog inatt... min bästa kompis Simon :o( Vem ska jag nu leka med om dagarna när mamma och pappa jobbar och är i skolan? *snyft snyft*
Jag är fortfarande inte helt bra i magen... har kräkts några gånger till, men jag är mycket bättre nu iaf.

Veterinären

Igår fick jag åka till veterinären för att jag kräkts två nätter. Han klämde på mig och kollade mig ner i halsen... tyckte att det var obehagligt och inte alls roligt att stå på det där bordet! Fast det säger Sofia att jag måste träna på tills hon ska ta med mig på utställningar :o)
Han hittade inga fel på mig så därför fick jag ta massa röntgenbilder... usch och fy! Tyckte att kontrast medlet smakade lite konstigt...
Dom hittade inge fel där heller så jag fick lite magmedicin och mamma ska laga skonkost åt mig nu i några dagar. Idag mår jag bra :o)
Är så roligt att busa i all snö som kommit!