Sommar och utställning

Äntligen sommar! Finns det nått bättre än att springa omkring på gräsmattan eller ligga och steka sig i solen?! :-)

Det bästa jag vet just nu är att springa lös i skogen, bada i sjön eller fiska. Brukar följa med pappa och fiska och då är det viktigt att sitta på bryggan och vakta fiskespöna hela tiden, man vill ju inte missa ett napp. Simma har jag just lärt mig, fast lite klumpig är jag fortfarande (fuskar ju genom att sätta ner tårna i botten ibland).

4:e augusti är det dags för min första utställning. Mamma tycker att det ska bli jättespännande, själv förstår jag inte så mycket, kommer nog få bullefnatt när jag får syn på alla andra bullar och bullisar ;-)

Mammas mage växer och växer, jag har lärt mig att man inte får hoppa på den längre, men ibland när jag får mina fnatt är det svårt att vara försiktig. Själv tycker jag det är mysigast med alla bäbiskläder som ligger på hyllan luktar ju så gott när man ligger och sover på dom :-)

Nu ska jag och mamma ut på en kvällspromenad.