Länge sedan...

man skrev ner några rader här. Mamma har fullt upp nu med nytt jobb och bebis i magen... hon har för det mesta bara sovit och gosat med mig när hon varit hemma. Pappa och jag har alltid bus på gång :-)
I september ska vi få en liten bebis i familjen, mamma och pappa är lite orolig att jag ska bli avis... men så länge dom inte glömmer bort mig så är jag en snäll vovve :-)

Nu har äntligen våren kommit! Vilket betyder att man kan vara ute och busa hur länge som helst på gräsmattan. Fast så länge det regnar håller jag mig inne, vill verkligen inte gå ut då, kryper hellre ner under täcket och sover.
I sommar blir det nog den första utställningen för mig, har lovat mamma att vara duktig med Sofia men jag blir ju så till mig av att se andra vovvar... blir bara en massa bus för mig då :-D