Godmorgon!

Idag klev jag och mamma upp tidigt efter att vi legat i sängen och myst tillsammans en stund, vi brukar göra det efter att pappa har gått till jobbet för jag blir så ledsen att jag gråter när han stänger dörren. Tur att mamma är hemma och tröstar mig. Har varit ute på en liten kort promenad också här på morgonen, ganska skönt väder, men jag längtar ju hem till min gräsmatta. När vi kom tillbaka lekte mamma "sök" med mig... jag är riktigt duktig på det nu! Jag är duktig på det mesta... bara jag vill ;o)



Igår gick vi förbi Luva, min stora kärlek! Hon och jag leker jättebra tillsammans. Fast hon blev lite trött på mig till slut så jag fick mig en utskällning, då gick jag fram och pussade henne på munnen ;o) Trodde hon skulle vilja "porra" lite med mig då (har ju sett hur pappa gör ;o)) men hon var nog trött :oD Sen fick jag en påse med mat av henne som jag skulle prova att äta... och jag älskar den!! Så nu har jag tvingat mamma och pappa att köpa ny mat :o)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback