Magont :o(

Idag har jag varit hemma hos gammelmormor hela dagen. Fick smaka all möjlig slags mat... spagetti, köttäfrssås, pepparkakor mm plus min egen mat. Det var himla gott för ett matvrak som mig, men nu i efterhand tror jag att jag ångrar mig lite. Min mage har svällt upp, jag är jätte törstig och har ont .(Somnade iaf i sängen tillslut...

Ojojoj, vad orolig jag är för min lilla bäbis nu! :o( Fick hämta honom nu på kvällen för att han var så orolig... men inte undra på det när magen ser ut så där!! Dumma henne som matar honom sådär fast att vi sagt tusen gånger att han inte får äta allt som han vill ha! Måste ge honom mycket vatten nu... och fösöka få honom att bajja ur sig. Annars ringer jag till veterinären för jag tycker så himla synd om honom!

Kommentarer
Postat av: Saga

Usch låter inge vidare!!
Lite nosgos ´skickar jag till dig ;-)
Puss//saga


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback