Sovmorgon

Ligger fortfarande kvar och snarkar högt i sängen... tycker inte om att kliva upp tidigt! Men mosade mig ner tidigare imorse för att kissa lite, men var lika snabbt uppe i sängen igen.
Mamma sitter och väntar på att jag ska kliva upp, för hon vill ta en morgonpromenad. Bäst jag sover lite till för jag hatar att gå promenader... vill helst bara ligga hemma i sängen och mysa eller busa på gräsmattan nedanför huset :o) Den här veckan får jag bara vara hemma hos farmor, farfar och Simon en dag eftersom mamma är hemma hela veckan. Tycker om att vara hemma, men det är roligt att reta Simon och få massa bullar av farmor :o)



Hur många är det som vaknar före sina hundar? Fast man ska inte klaga för på helgerna är det ju rätt skönt att få lite sovmorgon. Har denna vecka teorivecka, så då gäller det att man pluggar också! Måste ju verkligen om man ska klara tentan om tre veckor. Nej, nu måste jag väcka upp slöhögen... ge honom lite mat sen ta en härlig morgonpromenad ;o)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback