Storebror

Jahapp då var han här... Lowe. Han som intagit både säng och golv. Men oj så söt han är och oj vad mysigt det är att slicka på honom. Sen har han sånna där gummisaker i munnen när han sover... och hittar jag en sån i sängen eller på golvet, gissa om den hamnar i min mage? ;o) Superroliga att tugga i sig.

Den här veckan har inte varit så rolig, jag har skurit mig i trampdynan. Blödde hur mycket som helst... och nu hoppar jag omkring på tre ben, tar bara korta promenader, sover för det mesta också ha mamma tvingat mig att ha en strumpa på foten. Jag sköms så himla mycket över den där strumpan... och inte nog med det så sätter hon på en bajspåse över strumpan när vi är ute! Alla andra hundar måste ju tro att jag är en fjant.... tur är det att mamma köpt bajspåsar med döskallar på :o)

Annars är mina dagar som vanligt. Äter, bajsar, sover, busar. Vissa dagar kommer pappa hem på lunchen och hämtar mig, då får jag följa med honom hem till Jeppe. Jeppe är min bästa kompis! Vi leker bra tillsammans... men efter 4timmar hemma hos honom ställer jag mig vid dörren och vill hem igen, för då är även en bulle trött :o)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback